📍 Lloc: Barri de La Pedralba (Tagamanent)
📅 Data: Setembre – desembre 2026
👥 Adreçat a: Veïns i veïnes del barri de La Pedralba
Des de l’Ajuntament de Tagamanent, amb el suport de la Diputació de Barcelona, posem en marxa aquest any 2026 un nou procés participatiu al barri de La Pedralba. Aquesta iniciativa dona continuïtat als processos duts a terme amb èxit a altres zones del nostre municipi, com a l’Avencó, Santa Eugènia de Congost, i Les Masies de Tagamanent i disseminats.
Creiem que totes les persones que formeu part de la comunitat heu de poder dir la vostra i decidir al voltant d’allò que us afecta en el dia a dia. És per això que volem que aquest procés sigui el més obert i inclusiu possible, i la teva participació és fonamental.
📋 Com hi pots participar?
1️⃣ Formulari en línia: Aquest any, la recollida de propostes i necessitats del barri es farà a través d’un formulari obert per tal que tothom pugui dir la seva de manera ràpida i accessible. Ja pots participar-hi responent al Formulari participatiu.
2️⃣ Trobada participativa oberta: Les informacions recollides al formulari ens serviran per elaborar una diagnosi del barri i organitzar una trobada oberta a tot el veïnat. La data i hora encara per confirmar segons disponibilitats respostes al formulari.
📬 Nota: En els propers dies rebreu una carta informativa a la vostra bústia amb aquesta mateixa informació i, més endavant, una altra per convidar-vos a venir a la trobada presencial amb les dates definitives.
💬 «Fem de La Pedralba i de Tagamanent un lloc millor per a tothom!»







